Phone

+49 231 130 79 9 34

media

ÖNEMLİ  DUYURU:  KORANA VİRUSU NEDENİYLE HEDİYE ÇEKİLİŞİ KAMPANYALARIMIZ GECİCİ SÜRELİĞİNE  İLERİ BİR TARİHE ERTELENMİŞTİR.

.........................................................................................................................

Değerli üyelerimiz aşağıdaki çekiliş kampanyalarımız hediye yağmuru çekilişlerimiz Korona virusu salgını nedeniyle ileri bir tarihe ertelenmiştir.

Aşağıda belirlenen tarihlerde çekilişlerimiz ileri bir tarihe alınmıştır. Korona virusu salgını nedeniyle malesef kampanya hediye çekilişlerimize bir ileriki tarihe kadar ara vermek zorunda kaldık. Yaşadığımız bu zorlu süreci hep birlikte inş atalatacağız , Hediye çekiliş kampanyalarımızada kaldığımız yerden devam edeceğiz.

EuroTürkAssist ETA ile Sılayolculuğunuzu garanti altına alın. Yolda kalmayın.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
HEDİYE ÇEKİLİŞ KAMPANYAMIZ ERTELENMİŞTİR.
EuroTürkassist’te yılın son kampanya fırsatlarını sakın kaçırmayın!
www.euroturkassist.com sayfamızı ziyaret edin, inanılmaz kampanya fırsatını yakalayın.

Yaşadığımız bu zor süreçi hep birlikte birlik içersinde atlatacağımızı ümit ediyoruz. Bu nedenle Kampanyamızı sizler için uzattık.
15.06..2020 tarihine kadar sizde yol yardım paketlerimizden birini alın büyük hediyelerimizden birini kazanma fırsatı yakalayın.
1. Bir Kişiye istanbula Gidiş geliş Otobüs bileti. (İstediğiniz tarihte bilitenizi kullanabilirsiniz.)
2. Korona Virus salgını nedeniyle daha önce 10 Aile için yaptığımız kampanyamızı zorunlu olarak 5 Aile ile sınırlandırmak zorunda kaldık. 15.06.2020 Tarihine kadar sitemize üye olun yol yardım paketlerimizden birini satın alın Sizde hediyelerimizden birini kazanma fırsatını yakalayın.15.06.2020 tarihine kadar üye olan üyelerimiz arasından yapacağımız çekilişte 5 Aileye Yaz sezonunda SılaYolu Güzergahında Anlaşmalı Otellerimizden birinde ister gidişte isterse dönüşte 1 Gece Konaklama kahvaltı dahil hediye. ediyoruz.
Eurotürkassist Yol yardım hizmetlerimizle ilgili detaylı bilgi ve sorularınız için bizimle iletişime geçebilir, www.euroturkassist.com sayfamızdan üye olablirsiniz.
www.euroturkassist.com

Korona Virusu nedeniyle değerli üyelerimize moral ve multivasyon desteği vermek istiyoruz, bu vesileyle kampanyamızı uzatmaya karar verdik. (Hediye çekilişi kampanyamız ertelenmiştir)

Çekliş Kampanyamızın detayları.
Eurotürkassist’ten hediye yağmuru

EuroTürkassist’e Üye Olun SılaYolculuğunuzu garanti altına alın. Şimdi 15.06.2020 tarihine kadar EuroTürkAssist’e üye olan herkesi süpriz hediyeler bekliyor. 15.06.2020 tarihine kadar www.euroturkassist.com sitesi üzerinden üye olarak 49,90 - 79,90 Euro’luk yol yardımı paketini satın alanlar arasında yapılacak çekilişte hediyeler sizleri bekliyor.

İŞTE HEDİYELERİMİZ
- 1 Kişiye İstanbul'a gidiş-geliş otobüs bileti.

- 5 Aileye SılaYolu Güzergahında 1 Gece Konaklama hediye ediyoruz.
15.06.2020 Tarihine kadar EuroTürkAssist.com ‚a üye olan ve 49,90 - 79,90 euroluk yol yardım paketini satın alanlar arasında yapılacak çekilişte sizde şanslı üyemiz olabilirsiniz.

KAMPANYA HAKKINDA
Kampanya Hediye Çekiliş Tarihi: 16.06.2020 Tarihine alınmıştır.

Büyük kampanya 15.06.2020 tarihinde tamamlanacak ve 16.06.2020 tarihinde yapılacak çekilişte hediyelerimizi kazanan şanslı kişilerin isimleri canlı yayında açıklanacak.

iletişim: info@dtac.eu

Hemen üye olun.
Kampanya fiyatlarımızdan faydalanın.
Kampanya fiyatlarımız.15.06.2020 tarihine kadar geçerlidir.

Ulaşım Numaraları
Bize 7/24 ulaşabileceğiniz iletişim numaralarımız.
SılaYolu Avrupa Türk Otomobil Kulübü
Euro TürkAssist Avrupalı Türklerin Yol Yardımı
Tel: +49 231 130 79 9 34

Acil yardım Tel: +49 231 130 79 9 34
Whatsapp: +49 1514 7351012 Yol Yardım Hattı

DUYURU ! HEDİYE ÇEKİLİŞ KAMPANYAMIZDA UÇAK BİLETİ HEDİYEMİZİ VERDİK
02.12.2019 Aralık Pazartesi günü başlayan ETA EuroTürkassist.com ‚un ‚Bizimle Yolda Kalmazsınız ‚ Biz Sizi ve Ailenizi önemsiyoruz” Sloganı ile başlattığı çekiliş kampanyası ile 19.12.2019 Aralık tarihine kadar www.euroturkassist.com a üye olanlar ve 49,90 - 79,90 euroluk yol yardım paketini satın alanlar arasından yapmış olduğumuz çekilişte bir kişiye istanbul'a uçak bileti hediye ettik.

Değerli üyelerimiz yukarıda bahsi geçen çekiliş kampanyalarımız hediye yağmuru çekilişlerimiz Korona virusu salgını nedeniyle ileri bir tarihe ertelenmiştir.

Yukarda belirlenen tarihlerde çekilişlerimiz ileri bir tarihe alınmıştır. Korona virusu salgını nedeniyle malesef kampanya hediye çekilişlerimize bir ileriki tarihe kadar ara vermek zorunda kaldık. Yaşadığımız bu zorlu süreci hep birlikte inş atalatacağız , Hediye çekiliş kampanyalarımızada kaldığımız yerden devam edeceğiz.

EuroTürkAssist ETA ile Sılayolculuğunuzu garanti altına alın. Yolda kalmayın.